Pienissä yrityksissä ei ole suurten yritysten tapaan useita eri osastoja, joten liidien metsästäminen voi resurssipulan vuoksi olla tehotonta. Tähän haasteeseen vastaa Social Selling. Kerron tässä kirjoituksessa, mitä Social Selling on ja miten voit tehostaa myyntiäsi sen avulla.
Lue lisää »Nykypäivän digitaalisessa ympäristössä on tärkeää päästä vaikuttamaan ja näkymään potentiaalisen asiakkaan ostopolun joka vaiheessa. Jokainen vaihe on tärkeä yhteisen päämäärän saavuttamiseksi. Lue, miten maksullinen ja orgaaninen näkyvyys toimivat tällä polulla.
Lue lisää »Kuvittele tilanne, jossa potentiaalinen asiakas käy verkkosivuillasi lataamassa tuoteoppaan, vierailee useasti tuotesivuilla ja lisää vielä tuotteenkin ostoskoriin. Aika lupaava tilanne myyntisi kannalta, vai mitä? Jostain syystä tuote jää kuitenkin vain ostoskoriin makaamaan eikä ostoprosessia suoriteta ikinä loppuun. Miten tällaisia tilanteita pääsisi tehokkaammin korjaamaan? Vastaus: markkinoinnin automaatiolla. Se tekee markkinoinnistasi nopeampaa, helpompaa ja tehokkaampaa. Lue lisää, mitä se pitää sisällään.
Lue lisää »Asiakkaiden auttaminen ja kuunteleminen ovat yrityksille ensiarvoisen tärkeitä taitoja. Brändit, jotka tämän taitavat, kasvattavat liikevaihtoaan. Lue vinkit, joiden avulla rakennat asiantuntijuuttasi ja luot arvoa asiakkaillesi sisältömarkkinoinnin keinoin.
Lue lisää »Tiedon työntövoimaa, verkoston vipuvoimaa ja vaikuttamisen vetovoimaa. Helsingin seudun kauppakamarin jäsenenä saat tueksesi laajan ja vaikutusvaltaisen elinkeinoelämän verkoston, edunvalvonnan, ajassa kiinni olevat tietopalvelut sekä markkinoiden monipuolisimmat koulutukset. Menesty kanssamme!