Asiakkaat ovat lähes päivittäin vuorovaikutuksessa eri yritysten ja organisaatioiden kanssa verkossa, jossa asioinnin toivotaan olevan helppoa, miellyttävää ja sujuvaa monin tavoin. Verkkosivujen käyttäjäkokemusta (eng. User Experience, lyh. UX) parantamalla voidaan saavuttaa kannattavuutta liiketoimintaan ja parantaa asiakastyytyväisyyttä.
Lue lisää »Tuotteiden ja palveluiden myyntitilanteessa asiakkaan sanotaan olevan aina oikeassa. Hänen mielipiteensä tietystä tuotteesta voi olla värittynyt, ennakkoluuloinen tai kuulopuheisiin perustuva, mutta kohdatessaan asiakaspalvelijan on asiakas kuitenkin omastaan mielestään täysin oikeassa.
Lue lisää »Kun asiakas saapuu yritykseen palveltavaksi käynnistää se samalla asiakkaan ja yrityksen edustajan välisen vuorovaikutuksen kohti onnistunutta kauppatapahtumaa.
Lue lisää »Menestyvässä yrityksessä asiakasta palvellaan kunnioittaen yrityksen palvelukuvatekijöiden mukaisia totuuden hetkiä.
Lue lisää »Tiedon työntövoimaa, verkoston vipuvoimaa ja vaikuttamisen vetovoimaa. Helsingin seudun kauppakamarin jäsenenä saat tueksesi laajan ja vaikutusvaltaisen elinkeinoelämän verkoston, edunvalvonnan, ajassa kiinni olevat tietopalvelut sekä markkinoiden monipuolisimmat koulutukset. Menesty kanssamme!