White Hatin tarina
Maltalainen psykologi ja ajattelun monitoimimies Edward de Bono (s. 1933) kehitti 1980-luvulla innovoinnin fasilitointimenetelmän nimeltä Kuusi ajatteluhattua. Menetelmän ideana on edistää luovaa ajattelua ja auttaa irtautumaan luutuneista näkökulmista hyödyntämällä vaihtuvia rooleja.
Ajatteluhatuilla on värit. Valkoinen hattu tarkastelee asioita objektiivisesti ja faktoihin sekä lukuihin perustuen.
Syksyllä 2013 asiakaspalvelun syväosaaja ja liiketoiminnan kehittämisen spesialisti kävivät kiivasta keskustelua lounaspöydässä: Suomalainen asiakaspalvelu tarvitsee palveluntarjoajista ja teknologiatoimittajista riippumatonta ja objektiivista asiantuntijaa. Sellaista, joka auttaa organisaatioita järjestämään asiakaspalvelunsa fiksusti ja tehokkaasti, tosiasioihin pohjautuen, alan parhaita käytäntöjä ja dataa hyödyntäen.
Valkoisen Hatun liikeidea oli syntynyt.
Blogi: https://www.whitehat.fi/blogi
Asiakaspalvelun Akatemia
Asiakaspalvelun Akatemia on interaktiivinen verkkovalmennusalusta, joka opettaa johtavien asiakaspalveluiden kanssa kehitettyjä ja käytännössä koeteltuja menetelmiä asiakaspalvelun johtamiseen ja kehittämiseen.
Asiakaspalvelun Akatemia tarjoaa sekä asiakaspalvelun kivenkoville ammattilaisille että tulevaisuuden talenteille mahdollisuuden syventää osaamistaan asiakaspalvelun johtamisesta ja kehittämisestä.
Valmennuksemme on suunnattu erityisesti asiakaspalvelun esimiehille, asiantuntijoille ja johdolle.
Sisällöt ammentavat maailman parhaiden asiakaspalveluiden opeista, suomalaiseen asiakaspalvelukenttään sovitettuna.
Tiedon työntövoimaa, verkoston vipuvoimaa ja vaikuttamisen vetovoimaa. Helsingin seudun kauppakamarin jäsenenä saat tueksesi laajan ja vaikutusvaltaisen elinkeinoelämän verkoston, edunvalvonnan, ajassa kiinni olevat tietopalvelut sekä markkinoiden monipuolisimmat koulutukset. Menesty kanssamme!