home check frame file logout arrow-circle-outline-left arrow-circle-outline-right arrow-left arrow-right chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up comment directory help-circle-outline login mail phone plus search user close facebook instagram twitter youtube linkedin2 check-colored frame-colored comment-colored directory-colored mail-colored user-colored plus-user-tag plus-user-tag-en

White Hat Oy

Jätä oma ilmoitus

Olemme asiakaspalvelun ja asiakaskokemuksen kehittämiseen erikoistunut asiantuntijayritys.

Kauppakamari:
Helsingin seudun kauppakamari
Toimiala (TOL2008):
Muu liikkeenjohdon konsultointi
Paikkakunta:
Espoo
Käyntiosoite:
c/o Innovation House Tekniikantie 2 , 02150, ESPOO
Postiosoite:
c/o Innovation House Tekniikantie 2c/o Innovation House Finland , 02150, ESPOO
Puhelinnumero:
+358505968309
Y-tunnus:
2597663-2
Yrityksen perustamisvuosi:
2014
Avainsanat
Asiakaskokemuksen kehitysAsiakaspalveluAsiakaspalvelun kehitysAsiakaspalvelun optimointiAsiakaspalvelun ulkoistaminen
Salli evästeet nähdäksesi sisällön.

White Hatin tarina

Maltalainen psykologi ja ajattelun monitoimimies Edward de Bono (s. 1933) kehitti 1980-luvulla innovoinnin fasilitointimenetelmän nimeltä Kuusi ajatteluhattua. Menetelmän ideana on edistää luovaa ajattelua ja auttaa irtautumaan luutuneista näkökulmista hyödyntämällä vaihtuvia rooleja.

Ajatteluhatuilla on värit. Valkoinen hattu tarkastelee asioita objektiivisesti ja faktoihin sekä lukuihin perustuen.

Syksyllä 2013 asiakaspalvelun syväosaaja ja liiketoiminnan kehittämisen spesialisti kävivät kiivasta keskustelua lounaspöydässä: Suomalainen asiakaspalvelu tarvitsee palveluntarjoajista ja teknologiatoimittajista riippumatonta ja objektiivista asiantuntijaa. Sellaista, joka auttaa organisaatioita järjestämään asiakaspalvelunsa fiksusti ja tehokkaasti, tosiasioihin pohjautuen, alan parhaita käytäntöjä ja dataa hyödyntäen.

Valkoisen Hatun liikeidea oli syntynyt.

Blogi: https://www.whitehat.fi/blogi

Asiakaspalvelun Akatemia

Asiakaspalvelun Akatemia on interaktiivinen verkkovalmennusalusta, joka opettaa johtavien asiakaspalveluiden kanssa kehitettyjä ja käytännössä koeteltuja menetelmiä asiakaspalvelun johtamiseen ja kehittämiseen.

Asiakaspalvelun Akatemia tarjoaa sekä asiakaspalvelun kivenkoville ammattilaisille että tulevaisuuden talenteille mahdollisuuden syventää osaamistaan asiakaspalvelun johtamisesta ja kehittämisestä.

Valmennuksemme on suunnattu erityisesti asiakaspalvelun esimiehille, asiantuntijoille ja johdolle.

Sisällöt ammentavat maailman parhaiden asiakaspalveluiden opeista, suomalaiseen asiakaspalvelukenttään sovitettuna.

Yhteyshenkilöt

Samuli Ketola

Partner

fnzhyv.xrgbyn@juvgrung.sv

+358505968309

Uusimmat ilmoitukset

KAIKKI ILMOITUKSET

Tiedon työntövoimaa, verkoston vipuvoimaa ja vaikuttamisen vetovoimaa. Helsingin seudun kauppakamarin jäsenenä saat tueksesi laajan ja vaikutusvaltaisen elinkeinoelämän verkoston, edunvalvonnan, ajassa kiinni olevat tietopalvelut sekä markkinoiden monipuolisimmat koulutukset. Menesty kanssamme!